Lancering van “Plannen”

Elke klant krijgt een plan toegewezen op basis van het aantal gebruikte acquisitiebronnen en het aantal uitgevoerde overboekingen.

Deze zijn onderverdeeld in 3 afzonderlijke plannen, maandelijks gefactureerd:

Default: €4,99/maand

Inclusief:

  • Tot 3 acquisitiebronnen (terminal en/of online betaalbron)
  • Een onbeperkt aantal digitale kaarten (voorheen beperkt tot 4)
  • Liquidatie binnen een uur, uw fondsen zijn 1 uur later beschikbaar op uw Viva e-wallet
  • 4 uitgaande overschrijvingen/maand

Standaard: €12,99/maand

Inclusief:

  • Tot 10 acquisitiebronnen (terminal en/of online betaalbron)
  • Een onbeperkt aantal digitale kaarten (voorheen beperkt tot 4)
  • Liquidatie binnen een uur, uw fondsen zijn 1 uur later beschikbaar op uw Viva e-wallet
  • 15 uitgaande overschrijvingen/maand

Premium: €19,99/maand

Inclusief:

  • Tot 20 acquisitiebronnen (terminal en/of online betaalbron)
  • Een onbeperkt aantal digitale kaarten (voorheen beperkt tot 4)
  • Liquidatie binnen een uur, uw fondsen zijn 1 uur later beschikbaar op uw Viva e-wallet
  • 30 uitgaande overschrijvingen/maand

Een uitgaande overschrijving buiten het plan kost €0,25 en een toeslag van €0,80 wordt gevraagd voor een onmiddellijke overschrijving.

Supportniveaus

Elke klant is anders, daarom hebben we supportniveaus opgezet die zijn afgestemd op uw behoeften en budget.

  • Default: Basis inbegrepen

Ondersteuning via chat met een digitale agent (gebaseerd op AI)

  • Standaard: €4,99/maand

Default + menselijke agent

  • Premium: €19,99/maand

Standaard + Telefoongesprek en video-afspraak

Van toepassing vanaf 01 juli 2024, onder voorbehoud van wijzigingen: laatste informatie op de officiële VivaWallet website

Boulevard de la Cense, 47
1410 Waterloo
+32 2 357 01 75
 
FSMA 115 638 A

Bedrijfsnummer : BE 660.700.256