Lancering van “Plannen”
Elke klant krijgt een plan toegewezen op basis van het aantal gebruikte acquisitiebronnen en het aantal uitgevoerde overboekingen.
Deze zijn onderverdeeld in 3 afzonderlijke plannen, maandelijks gefactureerd:
Default: €4,99/maand
Inclusief:
- Tot 3 acquisitiebronnen (terminal en/of online betaalbron)
- Een onbeperkt aantal digitale kaarten (voorheen beperkt tot 4)
- Liquidatie binnen een uur, uw fondsen zijn 1 uur later beschikbaar op uw Viva e-wallet
- 4 uitgaande overschrijvingen/maand
Standaard: €12,99/maand
Inclusief:
- Tot 10 acquisitiebronnen (terminal en/of online betaalbron)
- Een onbeperkt aantal digitale kaarten (voorheen beperkt tot 4)
- Liquidatie binnen een uur, uw fondsen zijn 1 uur later beschikbaar op uw Viva e-wallet
- 15 uitgaande overschrijvingen/maand
Premium: €19,99/maand
Inclusief:
- Tot 20 acquisitiebronnen (terminal en/of online betaalbron)
- Een onbeperkt aantal digitale kaarten (voorheen beperkt tot 4)
- Liquidatie binnen een uur, uw fondsen zijn 1 uur later beschikbaar op uw Viva e-wallet
- 30 uitgaande overschrijvingen/maand
Een uitgaande overschrijving buiten het plan kost €0,25 en een toeslag van €0,80 wordt gevraagd voor een onmiddellijke overschrijving.
Supportniveaus
Elke klant is anders, daarom hebben we supportniveaus opgezet die zijn afgestemd op uw behoeften en budget.
- Default: Basis inbegrepen
Ondersteuning via chat met een digitale agent (gebaseerd op AI)
- Standaard: €4,99/maand
Default + menselijke agent
- Premium: €19,99/maand
Standaard + Telefoongesprek en video-afspraak
Van toepassing vanaf 01 juli 2024, onder voorbehoud van wijzigingen: laatste informatie op de officiële VivaWallet website